Blogia
Senén Campos Maceiras

- NADAL SEN FRAN -

- NADAL SEN FRAN -

- NADAL SEN FRAN -


Este primeiro Nadal sen Fran

lémbrame ese destino cheo de males,

e todos os meus pensamentos ao seu recordo van,

convertendo as miñas bágoas, en manantiales.

 

Penso que algunhas bágoas limpam o corazón,

penso que outras só a cara humedecen,

pero todas serán bágoas pola admiración,

polo recordo daqueles que non se esquecen.

 

Xa non me importa morrer

sabendo que Fran estará á miña beira,

só quixese entón saber

cando será a miña bocanada derradeira.

 

Xa non me importa morrer

e que se derritan os meus ósos,

xa non me importa arder

si viaxo xunto a él, e cos recados vosos.

 

Xa non me importa morrer

e ata sentirme por iso contento,

xa non me importa perecer

e co paso do tempo, pasar ao esquecemento.

 

Termina este ano dous mil dezasete sen Fran

aínda que está presente a diario nas nosas vidas,

pensamos e falamos del con verdadeiro afán,

chorando pola súa ausencia, e polas nosas feridas.


Copyright

Todos os dereitos reservados

Válida só para lectura, nin se copie, nin se comparta


--------------

 

Senén Campos Maceiras

A Estrada – 18/12/2.017

 

monjas

2 comentarios

Senén (Administrador) -

Graciñas cuñada, de algunha maneira, así pode que sexa.
Cordiais saúdoe, graciñas polo comentario, e BIKIÑOS MIL.

Marina -

Andan de viaxe mientras esperan por nos...Un forte abrazo pa todos 😘😘😘😘